Wat is er nieuw
Nederlands PS5 Forum
Hallo en welkom op het Nederlandse PS5 Forum. Waarom neemt u niet even de tijd om gratis lid te worden op het forum? Hierdoor kunt u gebruik maken van alle features van de community. Registreren kunt u doen door hier te klikken en duurt slechts enkele minuten. Heeft u een vraag maar wilt u zich niet registreren? Start dan gerust een onderwerp als gast door op deze link de klikken.

Bad timing: PS4 sterft net iets te vroeg.

JPStafleu

Member
Beste mensen, mijn twee zonen (12 en 14) hebben hard gespaard voor de aanschaf van een PS5. Ze hebben het geld bij elkaar en hopen binnenkort beet te hebben. Maar ja, hoe lang. Daar weten jullie alles van, no doubt.
In de tussentijd gamen ze lekker door (vooral Fortnite, FIFA21 en COD-Warzone). Totdat hun 2,5 jaar oude PS4 twee weken gelden ermee kapte. De diagnose luidt een nieuw mobo. Dat wordt me iets te gortig. Heeft er iemand (we wonen in de hoofdstad) een PS4 tijdelijk te leen die je wel wilt houden, maar nu even niet nodig hebt, in ruil voor een lekkere taart of een goeie grote fles IPA? En dan is ie hopelijk binnenkort al weer terug.

xXArmestakkerXx

Forum beheerder
Forumleiding
Goedeavond!

Ik kan je er op dit moment helaas niet aan helpen. Ben zelf aan het sparen voor een PS5 en heb mijn ps4 van handen gedaan.
Ook is het ledenbestand nog niet zo heel erg groot dus acht de kans klein dat je hier zult slagen.

Ik raad het aan om even verder te kijken!

Met Vriendelijke Groet,

xXArmestakkerXx

Bovenaan